17 Temmuz 2014 Perşembe

Suit Dekor Fikirleri

Yeni bir etkinlikle yeniden karşınızdayım.Bu sefer benim birinci odamın dekorunun yapımını göstereceğim.Öncelikle malzemeler;





Ve kıyafetin üstüne siyah yumurta koyup manken elde edin.



Ondan sonra da iki merdiveni bu şekilde yatay yerleştirip, altına da iki rafı yan yana koyun.


Daha sonra askıları yerleştirin.
Küçük eşyaları merdivene, kıyafetleri askılara ve ayakkabıları da alttaki raflara koyun.Mankeni de giydirin.



Ben yere şunlardan koydum ama siz koymayabilirisiniz de.



Çok uğraştım, umarım beğenmişsinizdir.Lütfen minik bir yorumu esirgemeyin.

Bu arada eğer bu odayı yaptıysanız, bu yazının altına kullanıcı adınızı yazın.Sizi paylaşalım.:)


9 yorum:

  1. ben odayı öyle yapmadım fakat güzelmiş:) çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. bende beğendim doğrusu harikaymış :D

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ama saç çekilişi de yapın lütfen:D bedavaları da yazmaya devam edin :DDD blog muhteşem bence :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Aynn harika ve scli olması büyük avantaj

    YanıtlaSil
  6. olumlu veya olumsuz düşünceleriniz için teşekkürler sayenizde bu blog daha da ilerleyecek

    YanıtlaSil
  7. merhaba çok güzel olmuş ama 3. odanıda anltrmsn nasıl yptğnı mutfak oturma odası fln aynı odada olanı onada byldm ondanda ypcm anltrsn 2. odama 4. odam açlrsda bu lablckler lstsnde :D

    YanıtlaSil
  8. Mrb bence de çok güzel olmuş ben çok beğendim 1.odamin gardiroptan arta kalan bölümü için hoş bi dekor yapmaya çalışıyodum ve bu öneriyi gördüm hemen yaptim çok güzel oldu :))) stardoll kullanici adım:silverstuff10

    YanıtlaSil
  9. TBT Boya ve Dekorasyon: yıllardır konya duvar kağıtları konya tadilat ve konya dekorasyon alanında göstermiş olduğu çalışmalar neticesinde, başarı merdivenlerini hızla tırmanarak sektöründe tanınan ve söz sahibi firmalar arasında yer almıştır. Uzun yılların vermiş olduğu bilgi, birikim ve tecrübe ışığında bünyesine jotun boya ürünlerini de katarak konya jotun boya bayiliğini üstlenmiştir.

    YanıtlaSil