17 Temmuz 2014 Perşembe

En Sevdiğiniz Ünlü

Merhaba arkadaşlar. Görüyorum ki bloğumuz artık daha fazla ilgi görmeye başlamış. Teşekkürler . Ben resim koyamadığım için böyle bir seriye başlamak istiyorum(en sevdiğiniz şeyler vb.) Bu konumuz en sevdiğiniz ünlü.
Benimkiler
Cimorelli(türkiye'de pek bilinmiyor ama 6 kızkardeşten oluşan bir gruptur.)
One direction
R5
Demi lovato
Selena gomez
Sizden tek istediğim bu yazının altına yorum olarak en sevdiğiniz ünlüyü,bu seriye devam etmemi isteyip istemediğinizi ve devam için ne yazmamı istiyorsanız yazmanız.Eğer yorum yaparsanız beni çok mutlu edip bu blogtan biriymişim gibi hissettirirsiniz.
Şimdiden teşekkürler.
Yorumlarını eksik etmeyin<3

7 yorum:

  1. en sevdiğim ünlü:katy perry devam edin bence :)

    YanıtlaSil
  2. benim en sevdiğim ünlü taylor swift.bu seriye devam edin çok güzel:)

    YanıtlaSil
  3. selena gomez en sevdiğim ünlü .bu blogu kapatmayın sakın çok güzel çünkü.:)

    YanıtlaSil
  4. çekilişler ne zaman yapacaksınız? en sevdiğim ünlü bella thorne.

    YanıtlaSil
  5. avril lavigne en sevdiğim ünlü şarkıları çok güzel blogunuzu çok beğendim yanlız çekiliş de yaparmısınız.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar biraz daha sabredin yarından haftaya perşembeye kadar tatildeyim ama merak etmeyin oteldeminternet varsa yazarım ama dönümce babama söyleyebilip ss olursam yandakü resimdeki saçımı ve kıvırcık bir saçın çekilişini yapacağım

    YanıtlaSil