20 Nisan 2015 Pazartesi

Selam ^_^

Merhaba millet :D
Bomba gibiyim!!! Çünkü ekibin beni yalnız bırakmadığını öğrendim !!! ^_^ Tam kadro dönmeye hazırlanıyoruz. Zaten okulların kapanmasına da çok az bir zaman kaldı.
Ben bu yıl 9.sınıf olduğum için derslerim yoğundu. Ama yaza az kaldığı için daha sık ilgilenebilirim diye düşünüyorum. :)  Yaz tatilinin bir kısmında şehir dışında olacağım, yanısıra sağlık sorunlarım var... :/ O yüzden 7/24 aktif olamasam da, paylaşım yapabildiğim her fırsattan istifade edeceğim. ^_^ Her neyse, demem odur ki, bu yaz daha aktif olabileceğim geçen yaza göre. Stardoll Dünyam ailesi giderek büyümekte ve bu ailenin bir parçası olmaktan memnunum. Umarım aramıza daha yeni yüzler de katılır, ve gelişmeye devam edebiliriz.
Sizleri çok çok seviyor ve öpüyorum. Kendinize iyi bakın. Ve teşekkürler :)
-StarGirly_yaren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder