17 Ağustos 2014 Pazar

Haber Verme Yarışması

                                                             Merhaba arkadaşlar
Yeni bir yarışma düzenliyorum.Yapmanız gereken yeni haberleri bana ulaştırmak(zd.,sahne,albüm vb.yollarla)Ancak haberleri diğer kullanıcılardan önce ulaştırmalısınız.Hafta sonunda en çok haber puanı toplayan kişi fotoğrafı ile birlikte blogta yayınlanacak.Şartlar:
1.Bu yazının altına kullanıcı adınızı yazmak.
2.Tanıtımınıza en güzel fotoğafınızı koyup"Stardoll Dünyam Bloğu Haber Verme Yarışması İçindir"yazmak.
3.Ben haberleri kendim öğrenmeden önce haberleri  bana ulaştırmak.
4.Yazının altına adını birden fazla yazmamak.Yazanlar diskalifiye edilecektir.Puan Tablosu:
Haberi ilk ulaştran: 5 puan
İkinci ulaştran: 3 puan
Üçüncü ulaştran: 1 puan
                                                            Bol şans.Görüşmek üzere.......

3 yorum: