14 Ağustos 2014 Perşembe

En sevdiğiniz Ünlü ve Gruplar

Merhaba canlarrr...Ben istediklerinizi yaptım. Resim koydum,kimsenin kaç gündür paylaşmadığı haberleri paylaştım. Ama artık benden ne istiyorsunuz?Bir önceki yazımda bir arkadaşımız yine bana hakaret etti. Ne yaparsam mutlu olursanız söyleyin yapayım. Ama artık lütfen bu konuyu kapatalım. Bakın artık bende rssimlerle kaliteli haberler paylaşıyorum. Tamam. Size haberlerin yanında sorular da yapacağım:En sevdiğiniz ünlüler ve gruplar:
Benim en sevdiğim ünlüler ve gruplar:
Demi Lovato
Selena Gomez
Rydel Lynch
R5
Demet Özdemir(<3SANA BİR SIR VERECEĞİM<3)
One Direction
Peki sizin en sevdiğiniz ünlüler ve gruplar neler? Yorumlarınızı bekliyorum^^






2 yorum:

  1. mehmet günsür
    serenay sarıkaya
    farah zeynep abdullah
    bergüzar korel
    kıvanç tatlıtuğ
    kenan imirzalıoğlu
    nur fettahoğlu
    okan yalabık
    burak özçivit
    aras bulut iğnemli
    tolga sarıtaş
    pelin karahan :)

    YanıtlaSil