22 Temmuz 2014 Salı

Starplaza'da 11 Sc Altı Olan Ürünler

Yepyeni bir etkinliğe başladım.Bu etkinlik ise starplaza'da bulunan 11 starcoins altı ürünler.Bu yayında sadece modayı araştırdırdım.Bir diğer yazımda güzelliği araştıracağım ve son yazımdaysa dekoru araşatıracağım.
Her neyse, ben çok uğraştım.Umarım bu etkinlik hoşunuza gider. :)
   Starplaza Moda bölümünde 11 starcoins altı tam 27 ürün varmış.Bunların 4 tanesi üst.



                                                                Ve 6 tanesi de alt.





4 tanesi elbise,


                                                   



                                                            11 tanesi vücut aksesuarı,
                            



 



                                          Ve son olarak da 1 tane ayakkabı ve 1 tane çanta
                                       



Bu kadardı, bir kaç eksiğim,kusurum varsa lütfen beni nazikçe uyarın.Çünkü gerçekten uzun zamandır uğraşıyorum ve bu etkinlik için çok uğraştım.Bu arada yerleşim için üzgünüm, hepsi farklı boyutlarda olduğu için istediğim gibi olmadı, ama olsun.

İyi ramazanlar... :)







1 yorum:

  1. Bende yonetici olmak istiyorum.. Alim varmi??? Sd adim Taylenashy

    YanıtlaSil