26 Temmuz 2014 Cumartesi

Siyah Makyaj Örneği

Bugün bir makyaj örneği göstermek istiyorum.Maliyeti 8 stardollar.Bazı malzemeleri akademiden kazandığım için bedavaya geldi.İşte kullandığım malzemeler;





Başlayalım.. :) 
Öncelikle eyeliner ı gözümüze uygulayalım. ( Sağ gözümde uyguladım farkı görebilmeniz için)


Daha sonra göz kalemini gözün sadece üst kısmına olmak üzere uygulayın.


Daha sonra rimeli kirpiklerinize uygulayın.



Ve son olarak da dudağınıza istediğiniz bir renk ruj sürün.


Ayrıca, isterseniz şu farı da uygulayabilirsiniz;




Bu kadardı.. :) 


Arkadaşlar, paylaşımlar biraz geç gelebiliyor.Çünkü ben yazlık yerde oturuyorum ve sürekli denize gidiyoruz.Ancak bu saatlerde yarım saatçik girebiliyorum.O arada da paylaşabildiğim kadar şey paylaşıyorum.

Ayrıca tanıtımlarda 15 dakika içinde gelecektir.Yapamayanlar varsa o yazının altına kullanıcı adlarını yazabilirler :) 

İyi ramazanlar.. :) 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder