24 Temmuz 2014 Perşembe

Merhaba canlarrr..... Uzun süre giremedim tatildeydim. Sizi çok özledim.6 günde o kadar şey olmuş ki bak bak öldüm:D Çok eğlendim ama sizi de çok özledim. Tatile Marmaris'e gitmiştim. Gitmenizi öneririm çok güzel yerler ve birsürü hediyelik aldım. Denize gittiğimizde hemen çıktık çünkü kum kaygandı ve babamla benim ayağımı birşey ısırdı:D. O yüzden hep havuzdaydık. Aldığım hediyelikler: Taçlı kolye,taşlı ve örgülü bilezik,sonsuzluk işaretli ve örgülü bilezik,üzerinde marmaris yazan tatlı mı tatlı bir köpek heykeli ve pembe şapka.
Peki ya siz tatilde nereye gittiniz ve anılarınız neler? Bu arada ben orada bi yakışıklıyla tanıştım<3 görseniz öyle tatlı ki
Yorumlarınızı bekliyorum

3 yorum:

  1. öncelikle senn için sevndm ama ben birşey istiycektim bu blogu kısa zmnda çok sevdim ve bu blogta yazar olmak istiyorum bunun için bilgilerim :
    stardoll adım bb_Pretty stardolda ortalama 1.5 yılda 43 lewele gldm stardoll oynamayı çok seviyorum ve sürekli stardoldaym stardollda göewlerm bttği için projoler üretiyorum bu nedenle çok şanslıyım (blogda)
    projelerim:
    kombinlerini az olduğunu düşünüyorum bu nedenle sc sd kombinleri (ayrı ayrı)
    kombin benzetme örneği ünlülerin stardollda benzetme kombinleri
    makyaj önerileri
    çekilişler
    yarışmalar
    bedavalar
    süit dekoru
    lütfen denmekten zrr glmz bir ay deneme süresi ver en azından nolur

    YanıtlaSil
  2. Tamam diğer adminlerle de konuşmam gerekir tabii ki.. Ama önerilerin gayet güzel, bloga yararlı olacağını düşünüyorum.. :) Daha iki üç tane daha istek var, onlarla da konuşmam gerekir. Şimdilik iyi geceler :)

    YanıtlaSil